biertje? - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjolein Prins - WaarBenJij.nu biertje? - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjolein Prins - WaarBenJij.nu

biertje?

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Juni 2013 | Nepal, Kathmandu

Nog iets waarover ik me kan verbazen, is het bier. als je hier een biertje besteld, krijg je een halve literfles waar drie biertjes uitgaan! Lekker hoor..
Afgelopen dagen ben ik met Bharat naar de bergen geweest bijBarbarise. het was schitterend, de reis ernaartoe ook. Al wasde busreis ernaartoe echt levensgevaarlijk. de bussen vallen bijna uit elkaar en de smalle wegen bij de afgrond lijken te krap voor een bus en een passerende vrachtwagen.
Maar we hebben het overleefd! Eenmaal in Barbarise hebben we een berg beklommen. BOvenaan hebben we onder een heilige boom uitgerust en werd ik, zoals gebruikelijk tegenwoordig, behoorlijk aangstaart door de lokale bewoners. We hadden een fantastisch uitzicht op de plantages en de stad.

  • 06 Juni 2013 - 16:13

    Louise:

    En nu maar hopen dat de buschauffeur van die gammele bak ook niet meer dan 'één' biertje op had! Wat kikke om te horen allemaal joh!

    Liefs! xx

  • 06 Juni 2013 - 16:16

    Anne-Sophie:

    haha ja mooi is dat bier he! Had je everest bier?
    Heb je het bakkertje al gevonden in kathmandu? Heerlijke broodjes hebben ze er!
    Weisen bakkerij heet het geloof ik!
    Genietse!

  • 06 Juni 2013 - 18:44

    Marianne Wesstein:

    Hey Marjolein, wat fijn om te lezen dat alles voorspoedig is gegaan. En wat ontzettend leuk om je reisverslagen te lezen. Je kan heel mooi schrijven, dus ik ga ze zeker allemaal lezen. Hoop wel dat alles goed blijft gaan. Die reis met de bus naar de bergen.....brrrrrrr. Wens je nog heel veel mooie avonturen toe. Geniet vooral!
    Groetjes uit het warme zuiden van Nederland. (29.9 graden!)

  • 12 Juni 2013 - 16:28

    Marjolein:

    Hm.. die bakkerij heb ik denk ik nog niet gevonden. Er zijn wel meerdere bakkerijtjes hier hoor! Geen van allen hebben vers bruin brood helaas. Al ben ik er wel achter dat het witte brood een stuk beter smaakt als je het bakt xD

    Wat fijn dat het in Limburg een beetje goed weer is! Hier is het ook erg warm!
    En wat superleuk dat jullie allemaal mn blogs lezen.. ik had het niet verwacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Marjolein

Actief sinds 02 Mei 2013
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 46466

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 02 Oktober 2013

Sulawesi

31 Mei 2013 - 31 Augustus 2013

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 April 2014 - 30 November -0001

Duitsland?

Landen bezocht: